Welke garanties zitten er op de computers?

Voor volledige informatie over onze garantie-opties, inclusief wat er wel en wat er niet bij inbegrepen is, U kunt hier klikken.

Hoe kan ik voor mijn nieuwe computer betalen? Wat is de beste methode?

Voor vragen over betaling, U kunt hier klikken.

Hoe lang duurt het voordat de artikelen worden bezorgd?

Voor vragen over bezorging. U kunt hier klikken.

Kan ik jullie bellen?

U kunt contact opnemen met PCSpecialist op:

010 798 0007

maandag tot en met vrijdag van 09 tot 17 uur.

Vervalt de garantie als ik de behuizing open en mijn eigen onderdelen installeer?

In tegenstelling tot de meeste andere computerfabrikanten, staan wij u toe de behuizing te openen en uw eigen onderdelen te installeren. Zolang u deze correct installeert en de computer niet beschadigd raakt tijdens of als gevolg van de installatie van de onderdelen, blijft de garantie geldig. Wij bieden geen ondersteuning voor deze onderdelen, noch gedurende installatie, noch tijdens het gebruik, en bij eventuele retourzendingen onder de garantie in verband met schade die is veroorzaakt door uw eigen onderdelen, worden de arbeidskosten en kosten van retourzending bij u in rekening gebracht. Als u om wat voor reden dan ook een computer aan ons moet retourneren, raden wij u ten zeerste aan deze onderdelen eerst te verwijderen, aangezien wij voor deze onderdelen niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden.

Ik overweeg software te kopen. Is jullie software origineel?

We verkopen alleen originele software. Als u software van ons koopt, krijgt u de productlicentie, de cd of dvd en de documentatie bij de software. Als u Microsoft® Windows bij ons koopt, wordt deze software geïnstalleerd en is klaar voor gebruik: alle benodigde stuurprogramma's zijn geïnstalleerd en volledig geconfigureerd.

Jullie computers zijn heel behoorlijk geprijsd. Werken ze ook even goed?

Omdat we een online bedrijf zijn, kunnen we onze productiekosten beperken en besparen op vaste lasten zoals de kosten van een duur winkelpand. Daardoor kunnen onze computers honderden euro's goedkoper zijn dan die van concurrenten met een vestiging in een winkelstraat. Als u tests uitvoert, zult u zien dat de prestaties ondanks de lagere kosten hetzelfde, zo niet beter zijn dan die van een computer met een gelijkwaardige specificatie die u bij zo'n concurrent koopt.

Ik heb een computer gekozen maar hij is boven mijn budget. Kunnen jullie een betere prijs bieden?

Onze prijzen zijn al honderden euro's lager dan die van concurrenten met een vestiging in een winkelstraat. Bij de configuratie van een computer op onze website passen we automatisch bulkkortingen toe. In het onwaarschijnlijke geval dat onze prijzen hoger zijn, willen we zeker een concurrerend bod overwegen en u op basis daarvan onze beste aanbieding doen. Sla de prijsopgave op onze website op en lees de volgende informatie.

Waar zijn jullie gevestigd?

We zijn gevestigd in Grange Moor, Wakefield, en dat is in de buurt van Huddersfield, Yorkshire. U kunt bestellingen ophalen bij onze vestiging, maar we moedigen klanten niet aan om bezoeken aan ons pand te brengen, omdat dat daar niet op is ingericht.

Kunnen jullie een computer bouwen in een specifieke behuizing als ik die al heb?

Ja, selecteer in dat geval gewoon de optie "Uw eigen behuizing opsturen" bij de configuratie van uw computer.

Kan ik een BTW kwitantie krijgen, wanneer ik een computer voor een bedrijf aanschaf?

Al onze computers worden geleverd met een BTW kwitantie die per e-mail naar u wordt toegestuurd zodra uw bestelling naar u wordt verzonden. U kunt ook kopieën van de factuur downloaden in het klantenaccountgedeelte nadat de bestelling is verzonden.

Zijn jullie onderdelen de onderdelen van de bekende kwaliteitsmerken?

We kopen onze onderdelen alleen bij toonaangevende fabrikanten als Intel, AMD, ASUS, Western Digital, Palit, PowerColor, etc.

Kunnen jullie me de onderdelen ook afzonderlijk verkopen?

Helaas bieden wij momenteel alleen volledig geassembleerde en geteste computers of laptops aan. We verkopen alleen onderdelen aan bestaande klanten, zodat ze hun computers kunnen upgraden op basis van onze adviezen, ondersteuning en garantiedienst.

Ik vertrouw het internet niet. Wat zijn de registratiegegevens van uw bedrijf? Kan ik de computer ophalen?

Registratienummer van het bedrijf: 4777867
BTW Registratienummer: NL 824371483B01

U kunt een afspraak maken om uw bestelling op te halen bij ons in plaats van dat wij deze bij u bezorgen. U moet ook dan uw bestelling online plaatsen en verder zijn onze normale aanlooptijden van toepassing.

Wat is het verschil tussen de verschillende versies van Windows 10?

Alsjeblieft U kunt hier klikken voor een overzichtelijke tabel waarin de verschillen tussen de besturingssystemen worden weergegeven.

Als ik een zwarte of zilverkleurige behuizing bestel, hebben de stations en dergelijke dan een bijpassende kleur?

Als u een zwarte of zilverkleurige behuizing bestelt, worden uw cd-/dvd-/Blu-ray-stations en uw geheugenkaartlezer zwart of zilverkleurig geleverd.

Is de behuizing groot genoeg en voldoende gekoeld?

Bij de configuratie van een computer met behulp van onze website controleren we automatisch uw specificatie om ervoor te zorgen dat de onderdelen die u hebt geselecteerd ook echt in de door u gekozen behuizing passen. Als er een probleem is, geven wij dat aan voordat u de bestelling plaatst. Iedere behuizing die wij verkopen is ontworpen met het oog op koeling en onze behuizingen zijn meestal voorzien van een aantal ventilatoren waarmee de hitte zo snel mogelijk wordt afgevoerd.

Met welke versies van Windows is mijn systeem compatibel?

Al onze apparaten zijn getest met Windows 10 Creators Update en zijn daar compatibel mee. Als u twijfels of vragen hebt over de compatibiliteit van een van onze systemen met Windows 10 neem dan contact op.

Wij gebruiken cookies om u een betere service te bieden. Ga door met browsen als u hier tevreden mee bent, of lees ons privacybeleid hier.