Hoe lang duurt het voordat de artikelen worden bezorgd?

Voor vragen over bezorging. Klik hier.

Kan ik jullie bellen?

U kunt contact opnemen met PCSpecialist op

010 798 0007

maandag tot en met vrijdag van 09 tot 17 uur.

Ja, je kunt dit doen onder “1) EEN KAST SELECTEREN”. Let op: je kast moet kleiner zijn dan 600 mm x 300 mm x 630 mm en minder dan 24 kg wegen. Stuur de kast direct naar ons op en schrijf je bestelnummer als eerste regel van het adres. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat je systeem in je kast past.

Welk besturingssystemen bieden jullie aan?

De enige besturingssystemen die we aanbieden en ondersteunen zijn Windows 10 Home and Professional. Je kunt een computer zonder besturingssysteem kopen en dit zelf installeren. We kunnen je dan echter geen ondersteuning bieden als je softwareproblemen hebt.

Meestal zijn onze NVidia-videokaarten van Zotac of Palit. Soms hebben we echter ook andere merken. Ook al leveren we geen founders edition kaarten, alle kaarten hebben een NVidia-chip. De enige verschillen tussen de verschillende merken zijn de afmetingen, uiterlijk, ventilatoren en garantie. Als je wilt weten welk merk we momenteel op voorraad hebben, neem dan contact met ons op.

Nee, we verkopen alleen volledig uitgeruste systemen. Alle basiscomponenten moeten worden gekocht, omdat alle systeem volledig functioneel moeten zijn voor ze worden opgestuurd. We bieden wel een open kast-garantie, waardoor je je eigen componenten kunt installeren. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie:

Nee, we verkopen alleen volledig uitgeruste systemen. Als je al een systeem van ons hebt gekocht, bieden we wel upgrades voor de meeste componenten.

Dit is niet een service die we aanbieden. Als je er echter toch voor kiest om je systeem te verkopen, kun je de garantie overdragen door bij je account in te loggen. Ga naar "Pc verkocht? Draag de garantie over".

We zijn gevestigd in Grange Moor Wakefield, en dat is in de buurt van Huddersfield, Yorkshire. U kunt bestellingen ophalen bij onze vestiging, maar we moedigen klanten niet aan om bezoeken aan ons pand te brengen, omdat dat daar niet op is ingericht.

Meestal ontvangen we bankoverschrijvingen binnen 1-2 werkdagen. Zodra we de betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt. Houd er rekening mee dat als u een fast track-service hebt geselecteerd, dit niet in werking gaat voordat we de betaling hebben ontvangen.

Meestal mislukken betalingen vanwege een onjuist factuuradres, onvoldoende saldo of door dat de bank de betaling heeft geweigerd. Neem contact op met uw bank

Zodra een terugbetaling is verwerkt zou het bedrag binnen 3-5 werkdagen terug moeten zijn in uw account.

Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u de voortgang ervan op onze website volgen door u aan te melden op uw PCSpecialist account.

Als uw bestelling al verzonden is, zal DPD u een nummer sturen zodat u het pakket kunt volgen.

Preproductie is onze langstdurende fase en is afhankelijk van de hoeveelheid lopende orders en de voorraad. Doe navraag bij ons, zodat we het kunnen bevestigen.

Samenstellen duurt meestal 1–2 werkdagen, en de testfase duurt gewoonlijk tot 2 werkdagen (of 4 werkdagen als u een watergekoeld systeem bestelt). We sturen u e-mailupdates wanneer uw bestelling samengesteld, getest en verzonden is. Houd er rekening mee dat weekends en officiële feestdagen
niet als werkdagen worden beschouwd.

We bieden 2 snelle opties voor productie:

  • - 3 werkdagen
  • - 5 werkdagen

Als de bestelling voor de middag is geplaatst, dan telt die dag als eerste dag van de spoedbestelling. Houd er rekening mee dat weekends en officiële feestdagen niet als werkdagen worden beschouwd.

Voor het Britse vasteland kunnen we de volgende dag leveren.

Voor Ierland / Noord-Ierland / de Schotse Hooglanden duurt de levering 2–3 werkdagen.

Bestellingen buiten de Britse Eilanden: levering naar Europa duurt 2–6 werkdagen, afhankelijk van het land.

Wij gebruiken DPD als onze belangrijkste koeriersdienst.

U kunt een bezorgdatum selecteren.
Voor bestellingen in de UK zijn er de volgende bezorgopties:

  • - Ma – Vrij, voor 10.30u 's ochtends
  • - Ma – Vrij, voor 14u
  • - Ma – Vrij, standaard service
  • - Zat/Zon, voor 14u

Op de dag van bezorging ontvangt u 's ochtends een bericht van DPD met daarin het uur waarin het bezorgd zal worden.

Je kunt een RMA aanvragen door in te loggen op je account, naar 'Mijn retourzendingen' te gaan en vervolgens naar 'RMA aanvragen'. Let er alsjeblieft op dat als je order niet meer onder de garantie valt, er kosten zullen zijn voor arbeid en kosten voor het ophalen en retourneren (tenzij je het systeem zelf aflevert of je eigen koeriersdienst gebruikt). Als je niet zeker weet of je een RMA nodig hebt, neem dan alsjeblieft contact op.

Normaal gesproken duren RMA's maximaal 2 weken, afhankelijk van de hoeveelheid reparaties, voorraad en de complexiteit van het probleem. De technicus zal je updates sturen over hoe het met je systeem gaat.

Dit betekent dat uw systeem is aangekomen, maar nog niet is gescand. Dit gebeurt meestal binnen de 24 uur.

Ja, zodra het systeem is gediagnosticeerd stuurt de technicus u een update.

De prijzen van de onderdelen worden bevestigd door de technicus. U kunt de onderdelen betalen door in te loggen op uw PCSpecialist account, en vervolgens naar "Bestelgegevens" en daarna naar "Mijn Bestellingen" te gaan, of u kunt betalen via de telefoon. Ons contactnummer is 0333 011 7000.

  • Desktop - we bieden upgrades aan op alle hoofdcomponenten, behalve processor, moederbord en behuizing.
  • Laptop - het merendeel van onze laptops kan worden geüpgraded, behalve de processor en de grafische kaart, omdat deze in de meeste gevallen op het chassis zijn gesoldeerd.

Log in op je PC Specialist account en ga naar ''Mijn upgrades''

Ja, je kunt het bij ons kopen en het zelf installeren. Indien je je er echter niet zeker over voelt, dan kun je het altijd naar ons sturen.

In tegenstelling tot de meeste andere computerfabrikanten, staan wij u toe de behuizing te openen en uw eigen onderdelen te installeren. Zolang u deze correct installeert en de computer niet beschadigd raakt tijdens of als gevolg van de installatie van de onderdelen, blijft de garantie geldig. Wij bieden geen ondersteuning voor deze onderdelen, noch gedurende installatie, noch tijdens het gebruik, en bij eventuele retourzendingen onder de garantie in verband met schade die is veroorzaakt door uw eigen onderdelen, worden de arbeidskosten en kosten van retourzending bij u in rekening gebracht. Als u om wat voor reden dan ook een computer aan ons moet retourneren, raden wij u ten zeerste aan deze onderdelen eerst te verwijderen, aangezien wij voor deze onderdelen niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden.

Voor volledige informatie over onze garantie-opties, inclusief wat er wel en wat er niet bij inbegrepen is, Klik hier.

Wij gebruiken cookies om u een betere service te bieden. Ga door met browsen als u hier tevreden mee bent, of lees ons privacybeleid hier.