Datum: 07-07-2024
Geweldig bedrijf, zeker aan te raden
Lang nagedacht over wat een goede nieuwe computer voor mij was, na lang zoeken naar de juiste hardware, nu nog iemand die deze voor mij wilde bouwen.
Op de website van de PCSpecialist kon ik een computer makkelijk samenstellen welke aan mijn wensen voldeed. Ik kreeg zelfs waarschuwing tijdens het samenstellen dat bepaalde hardware niet goed samengingen, te gek!
De enige die er een zootje van maakte was hun koerier UPS die had de hele doos met pc laten vallen waardoor de kast zwaar beschadigd was. Zo zwaar dat de pc weer moest worden opgehaald. PCSpecialist besloot niet daardoor de kast te vervangen maar de hele pc opnieuw op te bouwen met nieuwe onderdelen. Ik had daarbij de mogelijkheid om een ander model kast te kiezen en wat minder RAM geheugen wat geld scheelde en waardoor ik na verrekening met de duurdere kast geld terug kreeg.
De tweede nieuwe pc was door UPS bijna weer zwaar beschadigd!!! Doordat ze met de doos liepen waar de onderkant bijna van open lag. De pc kon er elk moment uitvallen.
De punten:
Klantvriendelijkheid (5/5 sterren)
Deskundigheid support (5/5 sterren)
Reactie op mailwisselingen (4/5 sterren)
Afhandeling door UPS (0/5 sterren) zeer slecht!!!
Werking website (10 sterren)
Ik ben zelf internet programmeur dus kan ik dat goed beoordelen :))
Ze hebben bij support een Remote-sessie opgezet waardoor ze op afstand samen met mij konden kijken naar de instellingen.
Dit omdat ik moeite had om Bluetooth en 10 Gbit netwerkkaart werkend te krijgen, ben ik goed bij beholpen vandaar terecht 5 sterren.
De PCSpecialist heeft goed zijn best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Waar ik heel blij mee ben. En nu zit ik met een pc die helemaal naar mijn zin is. Ik ben er heel blij mee.
Ik raad de PCSpecialist ten zeerste aan.
Met vriendelijke groet aan allen die dit lezen.
========================================
I thought long and hard about what a good new computer was for me, after a long search for the right hardware, now someone wanted to build it for me.
On the PCSpecialist website I could easily put together a computer that met my needs. I even got a warning during assembly that certain hardware didn't go together properly, crazy!
The only one who made a mess was their courier UPS, who dropped the entire box with the PC, causing serious damage to the cabinet. So heavy that the PC had to be picked up again. PCSpecialist decided not to replace the case, but to rebuild the entire PC with new parts. I had the option to choose a different model of cabinet and less RAM memory, which saved money and so I got my money back after settlement with the more expensive cabinet.
The second new PC was almost seriously damaged again by UPS!!! Because they walked with the box with the bottom almost open. The PC could fail at any moment.
The points:
Customer friendliness (5/5 stars)
Support expertise (5/5 stars)
Response to email exchanges (4/5 stars)
Handling by UPS (0/5 stars) very poor!!!
Website operation (10 stars)
I am an internet programmer myself, so I can judge that well :))
They set up a Remote session at support so they could look at the settings remotely with me.
This is because I had difficulty getting Bluetooth and the 10 Gbit network card working, which is why I gave it 5 stars.
The PCSpecialist did his best to help me as best as possible. Which I am very happy with. And now I have a PC that is completely to my liking. I'm very happy with it.
I highly recommend the PCSpecialist.
Kind regards to all who read this.