Verzekering


Voor uw gemoedsrust bieden wij u de mogelijkheid om uw aankoop te beschermen met een verzekering voor onder meer accidentele schade, schade door vloeistoffen en optioneel ook tegen diefstal. De garantie biedt een wereldwijde dekking en maakt een snelle reparatie of vervanging mogelijk als er iets misgaat.

Garanties voor ophalen en retourneren

Als u een garantie voor ophalen en retourneren aanschaft, hebt u gemoedsrust in de wetenschap dat u niet voor kosten komt te staan als er een probleem optreedt: u verpakt uw computer gewoon in de oorspronkelijke verpakking en onze koerier komt uw computer ophalen op een werkdag die u schikt. We repareren vervolgens uw computer en retourneren deze zonder transportkosten in rekening te brengen.


Dit zijn onze garantie-opties:

Garantiedienst

3 jaar Standaard

3 jaar Silver

3 jaar Gold

3 jaar Platinum

Garantieperiode onderdelen

2 jaar

2 jaar

2 jaar

3 jaar

Garantieperiode arbeidskosten

3 jaar

3 jaar

3 jaar

3 jaar

Kosten van ophalen gedekt

1 maand

1 jaar

2 jaar

3 jaar

Periode technische ondersteuning hardware

Levensduur

Levensduur

Levensduur

Levensduur

Kosten technische ondersteuning hardware

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

Standaardtarief netwerk

* Gesprekken via 03-nummers zijn inbegrepen in de standaardminuten van mobieletelefoonabonnementen en ook in abonnementen voor vaste telefoons. Als u geen abonnement hebt of een mobiele telefoon gebruikt met op te waarderen beltegoeden, zijn de kosten van een gesprek hetzelfde als voor het bellen naar 01- en 02-nummers.

Garanties vergelijken met die van andere bedrijven

Wanneer u de garantie-opties van een bedrijf evalueert, is het belangrijk dat u goed leest wat er staat, zodat u weet wat u daadwerkelijk kunt verwachten. Sommige bedrijven bieden een “garantie van 3 jaar” aan, maar wanneer u de voorwaarden leest, blijkt dit neer te komen op een garantie van 1 jaar voor het retourneren naar de basis met 2 jaar extra “garantie op arbeidskosten”. Vaak halen ze het product niet gratis op, zodat het een zeer elementaire garantie betreft (die potentieel duur is) in vergelijking met onze opties.

Garantie-uitsluitingen

  • Accidentele schade.
  • Algemene slijtage, misbruik, verwaarlozing of schade veroorzaakt door de koper.
  • Incorrect geïnstalleerde goederen.
  • Oververhitting vanwege buitensporige ophoping van stof of vuil.
  • Verbruiksmaterialen (inktpatronen, batterijen, enz.).
  • Gegevensherstel en back-ups van gegevens, bestanden en programma's.
  • Reparatie van verkeerd geïnstalleerde / incompatibele software die niet is meegeleverd
  • Verhelpen van problemen met virussen.
  • Compatibiliteit van software/hardware van derden.

De informatie op deze pagina is niet uitputtend. Voor de volledige voorwaarden, kunt u klik hier.

Wij gebruiken cookies om u een betere service te bieden. Ga door met browsen als u hier tevreden mee bent, of lees ons privacybeleid hier.