COVID-19 UPDATE

Met het oog op de recente economische en sociale omstandigheden in relatie tot het Coronavirus (COVID-19), willen we onze klanten ervan verzekeren dat we alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat de verwerking van de bij ons geplaatste bestellingen zo min mogelijk wordt verstoord.

We hebben maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten onze prioriteit blijft en we hebben aanvullende procedures geïmplementeerd om een veilige werkwijze te waarborgen.

We hebben een klein aantal productiemedewerkers die momenteel de richtlijnen van de overheid volgen en in zelfisolatie zijn, maar als reactie hierop zijn we ook meer medewerkers aan het werven om te kunnen beantwoorden aan de vraag.

Aantal bestellingen

COVID-19 heeft geleid tot een grote stroom van bestellingen voor PCSpecialist; vermoedelijk om twee redenen:

  • Er is een toename van het aantal mensen dat vanuit huis werkt waardoor de vraag naar computers, laptops en All-in-One-pc's is toegenomen.
  • Sommige mensen hebben op dit moment meer vrije tijd omdat ze thuis zijn en zij verhogen hun online winkeluitgaven.

Integraal ketenbeheer

Voor ons als leverancier van computerproducten in het topsegment zijn er duizenden bedrijven op meerdere continenten die bijdragen aan de productie van computeronderdelen. We verkeren in de gelukkige positie dat we voldoende opslagcapaciteit in het magazijn hebben met voor sommige producten een voorraad van meer dan 5 maanden, maar sommige productlijnen kunnen in de komende maanden onder druk komen te staan. We werken waar mogelijk aan het minimaliseren van dergelijke beperkingen en we bieden een breed scala aan producten die alternatieve keuzes bieden mocht een bepaald onderdeel niet meer beschikbaar zijn.

Levertijden

Als gevolg van het bovenstaande zijn er mogelijk consequenties voor de levertijden waar we naar streven en we vragen onze klanten vriendelijk om geduld te hebben in deze periode. We doen ons best om waar mogelijk eventuele verstoringen te voorkomen.

Klantenservice

Je kunt nog steeds contact opnemen met de klantenservice voor enige hulp betreffende verkoop en technische ondersteuning, dit kan via de telefoon, e-mail of live chat gedurende onze openingstijden. We hebben het momenteel nog extreem druk en hierdoor doen we er langer dan gemiddeld over om jouw telefoontjes en e-mails te beantwoorden, hierdoor vragen we van onze klanten dat ze een, redelijke, tijd wachten voordat ze contact met ons opnemen voor eventuele vragen omtrent Track & Trace. De meest actuele informatie betreffende jouw bestelling zal geleverd worden via de ,geautomatiseerde, update e-mails welke voor elk van de fases binnen het productieproces worden verstuurd.

We bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak als gevolg hiervan. Aarzel niet om bij verdere vragen contact met ons op te nemen via 010 798 0007.