Garantie/herstelling vragen

random username

New member
Ik heb een maand geleden mijn PC ontvangen en nu is een van mijn harde schijven stuk. Ik heb de gouden garantie dus ophalenkosten en vervanging vallen onder de garantie. Ik heb PC specialist een mail gestuurd met wat vragen over de garantie maar misschien krijg ik op het forum sneller antwoord:

- Als maandag alles geregeld wordt voor het oppikken, hoe lang duurt het dan voor mijn PC wordt opgehaald, en hoe lang ben ik mijn PC dan kwijt? De initiële verzending was op 17 augustus en mijn PC is op 24 augustus toegekomen. Ga ik dan echt mijn PC ruim 2 weken kwijt zijn? Hebben ze een herstelcentrum in de Benelux of moet het terug naar de UK?

- Toen ik de prijs van de HDD wou nagaan (10TB Seagate), bleek dat deze niet te selecteren viel bij het samenstellen van een PC. Kunnen ze deze kapotte HDD wel vervangen als ze er momenteel geen ter beschiking hebben?

- Qua verzending, hoe moet ik mijn PC verpakken. IK heb nog de kartonnen doos waarin de PC is toegekomen (met de fedex stickers er nog op), maar de isomo bescherming is weg met het afval, alsook de interne schokpreventie. Bovendien heb ik mijn glazen zijpaneel accidenteel doen barsten toen ik binnenin de kast wou kijken. Dit kan ik hopelijk als dinsdag mijn vervangpaneel toekomt, vervangen. Maar als dit niet op tijd toekomt, kan ik mijn PC met een gebarsten zijpaneel verzenden of laat ik het dan het zijpaneel er af en die ik er plastiek folie rond om de binnenkant te beschermen?

- Kan ik kiezen voor een upgrade naar een SSD ipv een vervanging van de originele HDD? Zo ja, wordt dan de prijs van de kapotte HDD afgetrokken van de prijs van de SSD of moet ik hiervoor de volle prijs betalen?
 
Top